Poznań
+48616661199
kontakt@cloudos.pl

Możliwości systemu OsTicket

Nowoczesny i przejrzysty system do sprawnej komunikacji z klientem

Dashboard i Statystyki

Przejrzysty Dashboard pokazuje najważniejsze informacje związane ze zgłoszeniami. Przejrzysty wykres pokazuje ile zgłoszeń zostało utworzonych w poszczególnych dniach oraz ile zostało zakończonych. Statystyki pokazują info bardziej szczegółowe informacje w podziale na działy i statusy zgłoszeń.

Baza wiedzy oraz FAQ

W systemie OsTicket możesz budować prostą Bazę Wiedzy, która może zawierać wpisy dostępne tylko dla Ciebie, dla Twojego zespołu oraz na webowym Panelu Klienta. OsTicket pozwala również na budowanie FAQ (najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi). Otrzymując często podobne zapytania od klienta możesz wykorzystać już gotowe odpowiedzi skracając czas odpowiedzi do klienta.

Webowy Portal Klienta

Klienci mają możliwość skorzystania z nowoczesnego Portalu Klienta, za którego pomocą mogą zgłaszać swoje prośby, sprawdzać status już zgłoszonych tematów oraz przeglądać Bazę Wiedzy.

Dodaj tu swój tekst nagłówka

Kliknij ten przycisk, by zmienić ten tekst. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.